torsdag 2 september 2010

Dimmas första dag med sin nya flock

Dimmas sista sovstund med syskonen.

"Tass" amigo´s

Fortfarande på hemmaplan i Ösmo.

Hej på dig morbror Boss, oj vad stor du é..

Morbror Boss har en väldigt lekfull svans...

Sista stunden i hem trygga hem i Ösmo.

På väg mot nya mål... Väsby..


Efter en del tjut i ca:10 minuter
blev lilla jag utmattad...och somande

Äntligen i Väsby.. nu skall vi bara
handla en del.

Nu har jag kommit till mitt nya hem och mina nya leksaker.

Min skunk och jag..

Min räv och jag...

Ute på upptäcksresa i mitt nya hem.

hmm.. vad kan det här vara?

Fröken snygg

hmm. prinsessan på ärten?

nää. trägolv och porslins skål som kudde e bäst...

På nya upptäcksfärd.

Niklas och Dimma

Mys

Niklas, Dimma & Boss

Hmm. lite osäker eller?

nope, inte alls...

grrr











Död



Ännu mer död..men än har vi inte ätit natt målet...

God natt!

1 kommentar:

  1. Men guuuuud vat söt :)) Mâste verkligen komma förbi:)
    Kramisar Cecilia

    SvaraRadera