lördag 7 maj 2011

Spår träff

Idag har vi haft en Hoffe träff med spår som tema ute på Skeppartorp i Väsby.
Vi fick en kanon dag med sol och värme :0)


Nova

Ariel

Ariel & Nova

Ariel

Nova

Ariel

Kitty

Callie

Callie


Elin & Melvin

Lina

Göran & Petra

Stefan

Stina & Dunder

Underbart söta Linn

Nera

Johanna

Martin

Carin

Linn,  Ariel & Nova

Dimma

Elin, Martin, Stefan & Stina

Elin

Linn
 Dagen avslutades med att Kitty, Dimma & Dunder fick ta ett svalkande dopp
Dimmas

Dunder

Dimma & Dunder

Kitty

Dunder & Dimma

Dunder & Dimma

Dimma

Kitty & Dunder

Kitty & Dunder

Dunder

Dunder

Dimma

Kitty & Dunder

Kitty & Dunder

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Jag skulle ju ha varit med. Ödet ville annorlunda.

    SvaraRadera
  2. Ingela, det var riktigt trist att ni var tvugna att avbryta träffen så. Hoppas allt e bra med pollen & dogsen nu.

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    vilken otroligt mysig dag ni verkar ha haft...jag tycker alltid att jag bor på fel ställe när jag kollar in alla hoffeträffar...Här finns ju nästan inga hoffar att träffa!:)Hihihihi det går fort över :)
    Superhärlga bilder!!!
    ha en härlig vecka/ kram

    SvaraRadera
  4. Nina, kan jag få kortet på Linn, det första, på mailen i stort format? Hon var så gullig på det.

    SvaraRadera