onsdag 2 maj 2012

Bus - 1 maj - 2012

Boss i full fart efter Dimma




Vart tog hon vägen?

Dimma e lite snabbare :0)


Jag skall nog få tag på dig din lilla morrhoppa tänker Boss.

Dimma

Dimma springer runt sin favvo sten.


Vart tog hon vägen nu då?

Om jag spanar här så dyker hon nog snart upp...

Boss väntar o väntar

Ta mig om du kan... trallar Dimma

och så e det full fart igen..





Runt stenen igen...

Taktik, Boss vänder om och försöker överraska Dimma



Hmmm vars e hon nu då?

Tit tut!

Oj nu kommer stridvagnen...



Boss genskjuter Dimma och som vanligt, upp med tassen och tackla ner henne.


Ge dig nu, jag fick inte namnet Boss för inget... om du inte har lärt dig det än så lär du dig nu... det är jag som bestämmer...





Boss känner sig väldigt nöjd efter att ha fått tukta Dimma lite...

Sen blev det lite lek med boll, här försöker Dimma få tag på bollen som Boss har fångat....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar